29/4/08

Classe teoria

Hui sí! després de l'equivocació escric jo. Demane disculpes a la meua companya.

Hui a classe de teoria hem començat a corregir les pràctiques de les setmanes anteriors. Però solament ha donat temps a corregir la primera. I després hem pogut treballar amb la pràctica que cal lliurar el diumenge 4 de maig.
Com que no hem fet res més, vaig a parlar una mica sobre un vídeo que parla de les diferències que hi ha entre els diferents “mons”. Aquest vídeo també el vaig penjar al meu blog, perquè des de la primera vegada que ho vaig veure, em va reflexionar molt.

Una part que em crida molt l'atenció, és la diferent forma de veure el món. És molt impressionant com compara el model de bellesa que tenim a l'occident i quines són les nostres preocupacions i les preocupacions que tenen als països amb un nivell econòmic molt més baix.

La música és d'un grup anomenat Canteca de Macao la cançó es diu: Los hijos del hambre no tienen manyana. És un video que convida a la reflexió...
Espere que us agrade

Salutacions