18/4/08

Els xiquets ho ven...els xiquets ho fan



Hola, jo sóc Amalia i avui és la meua responsabilitat seguir fent aquest blog viatger.
Primer de tot, dir que estem fent aportacions molt interessants que a totes i a tots, ens poden vindre bé.
I, en segon terme dir-vos que em vaig quedar sense paraules quan vaig veure aquest vídeo i vaig pensar en incloure'l dins del blog el dia que em tocara i així ho he fet.

Com mestres que som, hem de mentalitzar-nos de que, els xiquets són esponges que absorbeixen cadascun dels nostres moviments, paraules i accions, per això, hem de ser un bon espill on es puguen mirar, ja que, podem ensenyar-los molt bé les matemàtiques, l'educació física,l'anglès,... però, si realment no els oferim una actitud de convivència i de respecte, no els estem ensenyant gens.
Espere que el vídeo us marque tant com em va marcar al mi i ens faça a tots pensar una mica en el que està ocorrint al món en el que vivim.