14/2/08

14 DE FEBRER DE 2008

Hola companyes i companys!!

Avui en toca a mi actualitzar el nostre bolg comú, em dic Maria Alminyana i he trobat a youtube una experiència que m'ha semblat interessant i que ens mostra una cara de la inserció de les noves tecnologies a un aula d'infanti. Es tracta de la manipulació dels nens d'aquests recursos amb l'ajuda i el suport de la mestra.

Concretament aquest video ens mostra a un xiquet treballant amb un Table PC, que per als que, com en va passar a mi, no sàpiguen el que és, podem dir que es tracta d'un ordenador a cavall entre un portàtil i una PDA en la pantalla del qual es pot escriure.
A la pantalla apareixen les fotos dels seus companys i ell ha d'identificar-los i relacionar la foto amb el nom que li correspon.

Personalment em sembla que encara ens queda camí que recorrer en el que respecta a aquest àmbit a les escoles, pot ser siga per la falta de recursos però és factible i ací queda demostrat. Així que sense més ací vos deixe amb el video. Salutacions!



1 comentari:

Grup 4 Magisteri Infantil ha dit...

hola!

en la meua entrada també m'he interessat per aquest tipus de noves tecnologies ja que amb les pissarres interactives els xiquets també hauríen d'escriure en un panell paregut eixe i no en fulls.

Pense que encara queda molt de camí perquè tot açò introduïsca en l'escola i es veja amb normalitat. M'ha agradat el vídeo.

begoña