15/2/08

En compte amb les pissarres!

Hola viatgers/viatgeres!

Em diuen Begonya i avui és el meu torn per comentar alguna coseta d'aquests mons virtuals que tant ens agraden.

En la meua tasca de buscar una mena de vídeo sobre les TIC a Infantil, em vaig interessar per les pissarres interactives. Vaig trobar molts tipus d'aquestes, però el vídeo que ara us presente se centra a la utilitat d'elles a un aula de Primària.

Aquest tipus de tecnologies a les aules està estenent-se molt. Se n'han fet crítiques de tots els punts de vista, doncs hi ha mestres que es mantenen ferms en l'ús de la pissarra amb el guix de sempre, però hi ha d'altres que es llancen a provar les noves tecnologies que ens arriben.

En el vídeo vorem la postura a favor de les pissarres interactives. Segons el meu parer, he de dir que encara no tinc massa clar tots els beneficis que proposa el vídeo per a l'ensenyament dels xiquets amb aquests nous tipus d'encerats.

Què en penseu vosaltres?

Bon cap de setmana!