4/3/08

Hola!!Em dic Sole, i avui em toca a mi refrescar-vos la memòria sobre el que em fet a classe de teoria de Noves Tecnologies.

Primer de tot, em parlat de la materia corresponent al llibre de teoría que pot eixir a l'examen (tema 1) i aquestes són:
  • De l'apartat 3 de la pàgina 2, les paraules en negreta que nomenen les característiques.
  • De l'apartat 4 de la pàgina 5, els mites de la societat de la informació.
  • De l'apartat 5 de la pàgina 12, tots els puntets referents a les característiques.
  • L'apartat 6 de la pàgina 13 (les possibilitats).
Després d'haver parlat d'acò, em llegit la fotocòpia pertanyent a la revista "Magazine" (diari Información) per a seleccionar els acudits que trobavem relacionats amb l'anomenada "bretxa digital" i em arribat a la conclusió de que encara que podríen ser totes, les més representatives són les d'aquestes persones: Laura Fernández, Lorenzo Front, Adrián Coronado, Pere Soldevila, Javier Castaño, Nacho Bonell, Lucía Navarro, Beatriz Edo, Jorge Álvarez, Eulalia Pizarro i Alverto Huertas.
Seguidament, em comentat les diapositives pertanyents al tema 1, de les quals la principal és la referent als components curriculars, ja que les TIC han d'estar aplicades a ells.
També s'ha fet referència a la pàgina de Pere Marqués, membre de la Universitat Autónoma de Barcelona, on podem trobar multitud d'articles que tracten de les noves tecnologies (pissares digitals, internet i educació, etc.).
Per a finalitzar, em parlat dels treballs finals de l'assignatura:
  • Qui seleccione el Blog com a treball final, ha de triar un dels temes del llibre per a basar el blog en ell.
  • Qui haja triat el Power Point, ha de fer-lo sobre les tradicions del seu poble( o d'un altre), ja siguen festes, històries...
  • Pel que fa a la Webquest, ha d'estar dirigida a xiquets d'infantili deu de portar enllaços, anexos, etc.
  • I, per últim, les Caceres del Tresor que es veuran més endavant.

Bé, això ha sigut tot per avui. Recordeu, el 30 d'abril és el día que s'han d'entregar els treballs finals, així que...Mans a l'obra!!