13/3/08

PIPOCLUB

Hola a tots!!
Em diuen Anna Belén Mirambell Nadal i hui em toca a mi fer una aportació al nostre blog viatger. Vaig a parlar-vos d'una pàgina web: http://www.pipoclub.com/. En aquesta pàgina podeu trobar jocs educatius infantils o de primària . A més a més donem diferents possibilitats de joc, ja siga online, descarregant el jocs a l'odinador o comprant els jocs de pipo.

Per a saber més, Pipo és una col·lecció de jocs educatius en CD-ROM, amb la que els xiquets es divertixen i aprenent jugant.
Cada títol està enfocat perquè els més menuts de la casa ( de 3 a 12 anys) aprenguen sobre temes diferents, ja siga vocabulari, matemàtiques, aprendre a llegir, geografia, música, diferents idiomes, etc. Es a dir, tracten continguts per a reforçar els coneixements adquirits en l'escola i afavorixen el desenvolupament d'altres habilitats com la creativitat o la concentració.

En definitiva em pareix una pàgina de gran utilitat per al nostre futur, i tambè em pareix molt important per a que els més menuts aprenen jugant utilitzant les noves tecnologies d'una manera lúdica. Terminaré dient que tots els comentaris que hi ha sobre aquesta pàgina son molt positius.

Os deixe altra pàgina que parla de Pipo educandoenfamilia.blogspot.com/2006/12/un-rel...

Moltes gràcies i espere que vos agrade!

Adéu.