14/3/08

La generació dels 80

Hola companys i compayes, soc Laura Moreno i hui em toca a mi fer la entrada del nostre blog.
Després de donar moltes voltes per la red, he trobat un text que m'ha resultat molt interessant i, a més, m'ha agradat molt llegir-lo. Això mateix és el que m' ha portat a compartir-lo amb tots vosaltres. Com que al blog no puc escriure un text massa larg, he ressumit i explicat els punts que més interessant m'han paregut:

De xiquets, anàvem en cotxes que no portàven cinturons de seguretat, ni cadiretes.

No teníem taps amb segur per als més petits als pots dels medicaments, endolls ni portes.
Quan anàvem en bici, no utilitzavem casc, genollers ni colzers.
Eixíem a jugar amb l'única condició de regresar abans de que es fera de nit.
Menjàvem pà i dolços de tot tipus, també bebides amb sucre i mai teníem excés de pes perque sempre estàvem fora, jugant i corrent.
No teníem Play Station, Nintendo 64, X Box, Mp3, 99 canals de TV per cable, càmeres de video, cinema, mòbils, ordinadors, etc... Sino que disfrutàvem dels nostres vertaders amics.
Som la generació d' Espinete, Don Pimpón; Recordem a Enrique i Ana cantant coco gua-gua. Ens emocionem pensant en les cançons de Parchís, la pel·licula ET o la série Los caballeros del Zodíaco.

Aquest text m'ha fet recordar com era la nostra vida abans de ficar-nos dins de les Noves Tecnologíes, i pense que no hem d'oblidar aquella época.