16/3/08

TIC EN EDUCACIÓ INFANTIL

HOLA A TOTS!!!

Jo sóc Silvia Company Pagán i hui em toca a mi fer una aportació al blog viatger.
El que vaig a fer es posar-vos una pàgina web que m’ha paregut molt interessant per a nosaltres, futurs mestres d’infantil. La pàgina és la següent:
http://ares.cnice.mec.es/infantil/

L'he agafat per que és una pàgina on podem trobar recursos relacionats amb les TIC, tant per als professors com per als xiquets. Vaig a contar-vos un poquet més detalladament que es pretén amb aquesta pàgina; per una banda, serveix de guia per al professor per a saber com hem d’utilitzar l’ordinador a l’aula d’infantil, la metodologia que hem de seguir i l’avaluació. Per altra banda, la pàgina disposa d’altre apartat per als alumnes, on hi ha diverses activitats amb la finalitat de que el xiquets, des de menuts, pugen relacionar-se amb la informàtica, al mateix temps que aprenen coneixements de totes les àrees possibles.

És una pàgina molt completa, amb activitats lúdiques de tot tipus. Els xiquets poden aprendre les lletres de l’abecedari, fer dibuixos amb el ratolí, un vocabulari relacionat amb instrumentes musicals, les parts del cos humà, els números ...

En definitiva, que es una pàgina que considere necessària i de molta utilitat per a ajudar als docents que volen introduir les ferramentes multimèdies a la Educació Infantil ja que, l’uso de l’ordinador i de les noves tecnologies és cada vegada un medi més precís, i per això, crec que deuen convertir-se en un element educatiu innovador.

Espere que us haja interessat tota la informació que us he donat i que, si podeu, entreu a la pàgina, per que de segur que us va a agradar!
Jo quan la vaig trobar em vaig a posar a jugar a tots els jocs que té!!


I per finalitzar aquesta aportació al blog, us deixe un video que vaig trobar al youtube d’un grup de xiquets que en l’escola van grabar l’anunci de "IKEA", però amb una lletra distinta relacionada amb l’educació, sobre allò que no es deu de fer al col·legi.
M’ha paregut molt graciós, així que espere que el vegeu!



Salutacions per a tots! ADEU!!